Today I'm finding this:

Brisbane är en riktigt cool stad med sin mix av natur och storstad, gammalt och nytt. Tycker att denna bild visar det rätt bra. Har varit där tre gånger nu och jag är så glad att jag har en storstad nära. Världen är lite uppochned här borta på undersidan av jorden. Jag åker in till staden för att slappna av. Kan någon förklara? Senaste gången jag besökte denna min storstadstillflykt hittade jag lite mystiska saker.

Ja. Det här är precis vad det ser ut som. En taklampa med barbiehuvuden istället för glödlampor. Hur läskigt ser det inte ut? Efter den första chocken hade lagt sig blev jag bara tvungen att ta kort. Att någon vågar göra något sånt här mot min barndom.

Peka. Gapskratta. Ingen annan deltar. Men som enda svensk i mitt liv just nu tyckte jag att det var hysteriskt roligt, även om ingen i mitt sällskap förstod det hela. Alla skämt dör lite när man måste förklara dem. Horan means the hore in swedish, so this means like the hore's street. You get it? Huh? Well it's funny if you speak swedish.
Kommentarer
Postat av: David

Haha kyrkor palmer och skyskrapor, wierd.

Kul bilder :)

2009-08-26 @ 17:40:31
Postat av: David

Förresten, svara på Facebook!

2009-08-26 @ 17:46:33
Postat av: En som inte kommenterat förr

Grymma bilder! Skön läsning! Keep cookin' dollface...

2009-08-26 @ 18:49:08
Postat av: ANKA

Vad bra du skriver bruden, känns bra att få veta att du lever :D och snacka om obehaglig lampa..



kvacki!

2009-08-27 @ 21:19:38
Postat av: Jennifer

Hahaha! Jag gillar din blogg :)

2009-10-27 @ 23:54:33
URL: http://jenniforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0