Frisörsförsök

Shaving someone's head? Check. Alla dessa nya erfarenheter jag får i Australien. Det är ju helt galet. I söndags kväll satt jag helt oskyldigt framför facebook när min värdbror Matt kom in i mitt rum. What are you doing? Just on facebook. Wanna shave my head? Okay. Sagt och gjort, vi gick in i badrummet och jag var livrädd att jag skulle råka raka av hans hårbotten, göra ett ojämnt jobb eller att något annat skulle gå brutalt fel. Det visade sig vara mycket lättare än jag trodde och ack så mycket coolare jag känner mig när jag kan lägga till ännu en erfarenhet till min lista på nya saker jag provat i Australien. Nu ser han så vacker, så vacker ut och hela hans huvud är fortfarande intakt. Gossen sprang dock iväg snabbare än vinden, så jag fick inte en chans att ta kort på hans nya, trendiga frisyr. Och det är historien om första gången jag rakade av håret på någon.

Kommentarer
Postat av: Minna

Herrejesus, bloggchock i down under? wawawiwa, jag gillart mycket skarpt! keep on that blogin!



PUSSSSS!

2010-03-19 @ 21:47:42
URL: http://minnacornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0