En glimt av hopp för de som blir kvar

Då var det kirrat, er informationskälla till mitt liv på andra sidan jordklotet. Om 28 dagar lämnar jag fosterlandet och er stackars satar för ett år, men drabbas icke av panik. Nu kommer ni nämligen kunna följa varje steg jag tar i Australien och det kommer knappt kännas som om jag är borta. Hur tätt jag kommer uppdatera under året återstå att se, men när det händer något riktigt riktigt riktigt viktigt (att jag ser en känguru) lär jag ju garanterat skriva om det. Är det inte fantastiskt vad man kan åstadkomma nu för tiden med det där de kallar in-tör-net?

Så gråt inte floder över att jag temporärt slutar att existera, utan kasta er istället ut i cyberrymden med destinationen ayeardownunder.blogg.se
Kommentarer
Postat av: Fetto

YAY!

2009-06-09 @ 20:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0